T.C.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yrd.Doç.Dr. ERCAN AKTAN

 
 Kişisel Bilgiler
         
İş Adresi : Aksaray Universitesi Iletisim Fakultesi Aksaray Universitesi Iletisim Fakultesi Kampus Aksaray 68000 MERKEZ/AKSARAY
İş Telefonu : 3822882783
Fax :
GSM :
e-mail : ercanaktan@aksaray.edu.tr
Web :
MSN :
Fakültesi : AKSARAY SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
 
        
   
Öğrenim Durumu
Lisans
2005
  Üniversite/Okul Adı : Selçuk Üniversitesi
Fakülte/Enstitü/Birim Adı : İletişim Fakültesi
Bölüm/Program/Ana Bilim Dalı Adı : Halkla İlişkiler ve Tanıtım
Tez / Proje Adı :

Y.Lisans
2007
  Üniversite/Okul Adı : Selçuk Üniversitesi
Fakülte/Enstitü/Birim Adı : Sosyal Bilimler Esntitüsü
Bölüm/Program/Ana Bilim Dalı Adı : Halkla İlişkiler ve Tanıtım ABD
Tez / Proje Adı : Kurumsal İletişim Sürecinde Liderin Rolü

DR
  Üniversite/Okul Adı : Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı
Fakülte/Enstitü/Birim Adı : Sosyal Bilimler Enstitüsü
Bölüm/Program/Ana Bilim Dalı Adı : Halkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı
Tez / Proje Adı : Sosyal Medya Kullanımının Siyasal Katılıma Etkisi
   
Bildiği Diller
Yabancı DilSeviye
İngilizceİleri
   
Akademik Ünvanları
ÜnvanKurumYıl
Öğr.Gör.Aksaray Üniversitesi2011
   
İdari Görevler
KurumGörev TanımıTarih Aralığı
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler MYOMüdür Yardımcısı09.05.2016 - 05.10.2016
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler MYOBölüm Başkanı06.06.2016 -
   
Uzmanlık Alanları
Halkla İlişkiler, Liderlik, Sosyal Medya
   
Son iki yılda verilen dersler
GÜV 275HALKLA İLİŞKİLER
HİL 160KURUMSAL HALKLA İLİŞKİLER
HİL 163HALKLA İLİŞKİLER
HİL 165İLETİŞİM
Hİl 168HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI
HİL 172KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
HİL 260REKLAM TASARIM VE YAZARLIĞI
HİL 261MARKA YÖNETİMİ
HİL 262MEDYA PLANLAMASI
HİL 263HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI
HİL 266SEMİNER
HİL 267ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
HİL 268HALKLA İLİŞKİLER YAZARLIĞI VE YAZIŞMA TEKN.
HİL 271STAJ DEĞERLENDİRME
HİL 277KİTLE İLETİŞİMİ
HİL 278SİYASAL KAMPANYALAR
HİL 281KURUMSAL KİMLİK VE İMAJ
TUR 271STAJ DEĞERLENDİRME
YBS337SOSYAL MEDYA VE HAKLA İLİŞKİLER
   
Akademik Faaliyetler
  


Yayın Faaliyetleri ( Bölüm I )(Uluslararası)


1.1.2.1 Türündeki Bilimsel Bir Kitapta En Az Bir Bölümün Yazarlığı
A.1 AKTAN ERCAN,ÖZÜPEK MEHMET NEJAT, Corporate Advertising at the Age of Social Media, "Effective Advertising Strategies in the Social Media Age ", , (2015), s.
Uluslararası Bir Kurum/Kuruluş Tarafından Düzenlenmiş, Hakemli Bir Kongre/Sempozyum ? Da Sunulmuş ve Kongre Bildiriler Kitabında Veya Bildiriler Cd Sinde Yer Alan Bir Tam Tebliğ
A.1 AKTAN ERCAN,AĞCA HATİCE,ÇAKMAK VEYSEL, The Effect Of Proactive Public Relations Activities On Buying Behaviors, "International Journal Of Business Management Studies ", , (2012), s.
A.2 ÇAKMAK VEYSEL,AKTAN ERCAN,BAL MÜJGAN, Yeni İletişim Aracı Olarak Web 2.0 ve Sanal İletişim: Facebook Örneği, "International Symposium on Language and Communication: Exploring Novelties ", , (2013), s.
A.3 ÇAKMAK VEYSEL,AKTAN ERCAN, Factors Effecting Corporate Image Perception Among Students At Kazım Karabekir Vocational School, "International Journal Of Multidisciplinary Thougt ", , (2013), s.
A.4 AKTAŞ HASRET,AKTAN ERCAN, Sosyal medya reklamları ve tüketici tutumları: Bir reklam mecrası olarak Facebook, "Digital Communication Impact ", , (2014), s.
A.5 Veysel Çakmak-Ercan Aktan-Mahmut Mert Aslan-Ahmet Köse, The formation of knowledge and its active utilization in practices of public relations in organisations, "International Conference on New Horizons in Education ", , (2014), s.
A.6 ÇAM MEHMET SAFA,ÇAKMAK VEYSEL,AKTAN ERCAN, Üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanımlarını etkileyen motivasyon faktörleri, "Digital Communucation Impact ", , (2014), s.
A.7 ÇAKMAK VEYSEL,ASLAN MAHMUT MERT,AKTAN ERCAN, HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE YENİ BİR YAKLAŞIM: TERS-YÜZ SINIF SİSTEMİ, "International Conference On Quality in Higher Education ", , (2015), s.
A.8 Ercan Aktan-Veysel Çakmak, Marka Kent Olarak Aksaray: Aksaray Üniversitesi’nde Bir Uygulama, "3rd Congress on Social Sciences, China to Adriatic ", , (2016), s.
A.9 ÇAKMAK VEYSEL,AKTAN ERCAN, HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNİ İNCELEYEN ÇALIŞMALAR ÜZERİNE BİR BAKIŞ, "3rd Congress on Social Sciences, China to Adriatic ", , (2016), s.
A.10 Murat Koçyiğit-Ercan Aktan, THE EFFECT OF SERVICE QUALITY IN TOURISM BUSINESSES ON CUSTOMER SATISFACTION, "International Conference On Sustainable Development ", , (2016), s.


Yayın Faaliyetleri ( Bölüm I )(Ulusal)


A-Tipi Ulusal Dergide Yayımlanmış Tam Makale
A.1 M. Nejat Özüpek-Ercan Aktan, Konya Emniyet Müdürlüğü Örneğinde İşgören Motivasyonu, "Selçuk İletişim Dergisi ", , (2008), s.
A.2 Ercan Aktan-Veysel Çakmak, HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYADAKİ SİBER ZORBALIK DUYARLILIKLARINI ÖLÇMEYE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, "Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi ", , (2015), s.
A.3 Veysel Çakmak-Ercan Aktan, Öğrencilerin İletişim Kaygısı, Muziplik/Takılma ile Okul Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, "İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi ", , (2016), s.
A.4 Ercan Aktan-Murat Koçyiğit, Sosyal Medya’nın Turizm Faaliyetlerindeki Rolü Üzerine Teorik Bir İnceleme, "Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi ", , (2016), s.
A.5 Veysel Çakmak-Ercan Aktan, ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ İLETİŞİMİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ, "Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi ", , (2016), s.
1.2.2.1 Türündeki Bilimsel Bir Kitaptaki Bir Bölümün Yazarlığı (Her Bölüm İçin)
A.1 AKTAN ERCAN,AĞCA HATİCE,ÇAKMAK VEYSEL, Liderliğe Yönelik Bilimsel Yaklaşımlar, "Liderlik ve Çağdaş Boyutları ", , (2014), s.
1.2.2.2 Türündeki Bilimsel Bir Kitaptaki Bir Bölümün Yazarlığı (Her Bölüm İçin)
A.1 AKTAN ERCAN, Başarı Sorunsalı ve Örgütsel İletişimde Lider Etkinliği, "Liderlik ve Çağdaş Boyutları ", , (2014), s.
 
  CV Url: obs.aksaray.edu.tr/oibs/akademik/per_akademik_cv.aspx?id=20170&lang=tr