T.C.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Öğr.Gör. MEHMET SAFA ÇAM

 
 Kişisel Bilgiler
         
İş Adresi : Sosyal Bilimler MYO Tacin Mh. Konya Yolu Bulvarı 68100 MERKEZ/AKSARAY
İş Telefonu : 3822882557
Fax : 3822882800
GSM :
e-mail : msafacam@aksaray.edu.tr
Web :
MSN :
Fakültesi : AKSARAY SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
 
        
   
Öğrenim Durumu
Lisans
2006
  Üniversite/Okul Adı : Anadolu Üniversitesi
Fakülte/Enstitü/Birim Adı : İletişim Bilimleri Fakültesi
Bölüm/Program/Ana Bilim Dalı Adı : Reklamcılık ve Halkla İlişkiler
Tez / Proje Adı :

Y.Lisans
2015
  Üniversite/Okul Adı : Ankara Üniversitesi
Fakülte/Enstitü/Birim Adı : Sosyal Bilimler Enstitüsü
Bölüm/Program/Ana Bilim Dalı Adı : Halkla İlişkiler ve Tanıtım ABD
Tez / Proje Adı : TÜRKİYE’DE BASIN REKLAMLARININ RETORİK YAPISI: OTOHABER DERGİSİNDE 1992 VE 2012YILLARINDA YAYINLANAN

DR
  Üniversite/Okul Adı : Selçuk Üniversitesi
Fakülte/Enstitü/Birim Adı : Sosyal Bilimler Ensitüsü
Bölüm/Program/Ana Bilim Dalı Adı : Reklamcılık ABD
Tez / Proje Adı :
   
Bildiği Diller
Yabancı DilSeviye
İngilizceİleri
   
Akademik Ünvanları
ÜnvanKurumYıl
Öğr.Gör.Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu2012
   
İdari Görevler
KurumGörev TanımıTarih Aralığı
Sosyal Bilimler Meslek YÜksekokuluMüdür Yardımcısı01.08.2015 -
   
Uzmanlık Alanları
Reklam Metin Yazarlığı İkna Marka Yönetimi Bütünleşik Pazarlama İletişimi Pazarlama Yönetimi Reklam Tasarımı
   
Son iki yılda verilen dersler
BİL 171TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ
HİL 161TEMEL BİLGİSAYAR BİLİMLERİ
HİL 162PAZARLAMA
HİL 165İLETİŞİM
HİL 169DAVRANIŞ BİLİMLERİ
HİL 170SOSYAL PSİKOLOJİ
HİL 176BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİSİ
HİL 260REKLAM TASARIM VE YAZARLIĞI
HİL 261MARKA YÖNETİMİ
HİL 265REKLAM VE TANITIM
HİL 266SEMİNER
HİL 267ARAŞTIRMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
HİL 271STAJ DEĞERLENDİRME
HİL 272MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
HİL 282REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLERDE FOTOĞRAF
TUR 271STAJ DEĞERLENDİRME
TUR 276HALKLA İLİŞKİLER
   
Akademik Faaliyetler
  


Yayın Faaliyetleri ( Bölüm I )(Uluslararası)


1.1.1.1 Türü Olmayıp Tübitak Tarafından İlan Edilen C-Türü Uluslararası Dergilerde Yayınlanmış Bir Tam Makale
A.1 Mehmet Safa Çam, ARISTOTLE IS STILL PERSUADING US: CONTENT ANALYSES ABOUT THE RHETORICAL STRUCTURE OF MAGAZINE ADVERTISEMENTS IN TURKEY, "International Journal of Multidisciplinary Thought ", , (2015), s.
A.2 Mehmet Safa Çam, Her Ünlü Star Mıdır? Reklamlarda Ünlü Kullanımı Üzerine Bir Değerlendirme/Does Celebrity Mean Star? A View On Star Strategy Concept In Advertising, "Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi ", , (2016), s.
A.3 Mehmet Safa Çam, Bi·lgi· Toplumu Dönüşümünde Türki·ye’de Kadin Olmak/Being A Woman Among Transformation Process Of Information Society In Turkey, "Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi ", , (2016), s.
Uluslararası Bir Kurum/Kuruluş Tarafından Düzenlenmiş, Hakemli Bir Kongre/Sempozyum ? Da Sunulmuş ve Kongre Bildiriler Kitabında Veya Bildiriler Cd Sinde Yer Alan Bir Tam Tebliğ
A.1 Öğr. Gör. Mehmet Safa Çam Yrd. Doç. Dr. Veysel Çakmak Öğr. Gör. Ercan Aktan, ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARINI ETKİLEYEN MOTİVASYON FAKTÖRLERİ, "Digital Communication Impact ", , (2014), s.
A.2 Mehmet Safa Çam, Emre Ürün, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE YEŞİL MARKALAR: TOYOTA ÖRNEĞİ ÜZERİNE BİR İNCELEME, "3. KOP Bölgesel Kalkınma Sempozyumu ", , (2016), s.
A.3 Mehmet Safa Çam, Kurumsal Web Sayfaları ve KSS Faaliyetlerinin İletişimi, "International Congress of Media Studies ", , (2016), s.
 
  CV Url: obs.aksaray.edu.tr/oibs/akademik/per_akademik_cv.aspx?id=10951&lang=tr